fredag 27. februar 2015

Barneloppa

Her har det jammen vært rolig i noen år, så får vi se om det blir med en liten gjesteopptreden eller ei da.. :) Jeg er faktisk innom her daglig for å se etter andre sine oppdateringer :)
I går ettermiddag fikk jeg endelig tatt fram symaskinen, og jeg brukte kvelden på å montere ferdig jakka til Alma. Mønsteret heter "Barneloppa" og er designet av Ann Myhre med bloggen "med pinner". Hun designer veldig mye fint, og jeg har mer av henne på lista mi :) Jeg har strikket den i Wollemeise Twin og Wollmeise merino superwash, som jeg har hatt liggende i noen år nå. Her kommer noen bilder av jakka. God helg :)

1 kommentar:

  1. Hei Tanja
    Takk for besøket. Så fint å se deg igjen her i bloggen din. For her har det vært stille noen år, ja.
    Så fin jakke Alma har fått. Flotte farger med fint bånd inni. Den blir nok mye brukt fremover.
    Håper du har det bra, og takk for sist, foressten . Klem

    SvarSlett