mandag 9. august 2010

Velkommen til min nye blogg!

Nå har jeg forvillet meg inn hit også :) Begynte å bli litt lei den gamle bloggen min - "Håndarbeidshula mi" - forandring fryder!
Da Ida kom hjem en tur, var jeg ikke sein om å få litt (mye) hjelp :) Hun fikset header, bakgrunn osv. på et lite blunk. Tusen takk, Ida <3

Jeg har litt forskjellig ferdig på håndarbeidsfronten, men det må komme seinere. Jobben kaller i morra tidlig, og etter ei uke på jobb har jeg ikke helt kommet ut av ferierytmen. Dvs. seine kvelder og late morgener.

Da Ida kom hjem fra Oslo i dag, hadde hun med gave til meg:) Et kjempefint brett fra "Home & Cottage". Vi reiste i blomsterbutikken og kjøpte en blomst som vi synes passet, og pyntet opp med litt lys. Det ble kjempekoselig :)





Og her er et bilde av hva jeg holder på med om dagen:



Håper det er noen som følger meg over hit:) Ha ei fin uke :)









10 kommentarer:

  1. Heisann og grattis med ny blogg!!! Gjett om jeg har tenkt det samme lenge? Det er så mye vi IKKE kan ghøre på blogs, så jeg flytter nok snart, jeg også, skal bare...........hi hi, ja, sånn er det, jo!
    Flotte teppet du hekler. er på et nytt teppe jeg også. Det blir så lekkert. Og du vet vel nå at Åse hekler også????

    SvarSlett
  2. Gratulere med ny blogg. Den var flott, Går svanger med endringer jeg også, men jeg får se når det blir !!!!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med ny blogg. Flott ble den og nydelig er teppet du holder på med.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny blogg, legger meg som følger *tommel opp* :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med flytting - forandring fryder! :)

    SvarSlett
  6. Kjempefin blog du har fått:)

    SvarSlett
  7. Grattis med ny blogg! Flott header... :O)
    Utrolkig flott teppe du hekler på, jeg liker godt mønsteret og ikke minst fargekombinasjonen din!

    Takk for den koselige kommentaren på bloggen min... :O)

    Ønsker deg en god søndag!

    SvarSlett
  8. Gratulerer med ny blogg! Nydelig topp-bilde!

    SvarSlett
  9. Hei på deg!!

    Fikk ikke til å legge inn kommentar i den forrige bloggen din, så nå prøver jeg her. :D

    Gleder meg til å se prøvelapp på ditt nye prosjekt, tror det blir knallfint!!

    :D :D :D :D

    SvarSlett